förkyld som faan

tjaa.

vakna vid 11 typ men är helt död är as förkyld och hängig. Jobba ju igår till typ halv 6. Efter de kom mamma och hämta mig vi åkte och köpte max till mig eftersom jag inte ätit på hela dagen typ. Sen skjutsa hon mig till jenny, där fixa jag mig sen kom lite folk. Vi tog bussen till stan vid 22, sen gick vi till frimis. Jag och emma drog vid 1 typ hade sällskap till resecentum. Min buss gick 1.14 när jag gick av bussen snacka ja me lillasyster i tele så att ja skulle slippa gå själv. när jag km hem va mamma vaken, men jag gick in på mitt rum och tog bort sminket och sen gick jag och la mig. Nu på dagen har jag inte gjort mkt alls mamma och steve är och hjälper min stora syster att flytta, vet inte när dem kommer hem heller. just nu ligger jag bara i sängen och kollar runt på tv men de är ju bara skit, fundera på att hämte ett glas cola och kanske kolla nån film.
Vill tillbaka till agia napa för värmen, sverige suger alltid dåligt väder och när de är fint väder då ska de blåsa som faan så man typ blåser bort ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0