mariekex

Råka visst somna förut, jag vakna av att mamma ringde och då hade jag sovit i 1 timme och 30 min typ ;) men de va skönt! Just nu sitter jag på mitt rum och kollar på tv på kanal 3, smsar med älskling och äter mariekex, det måste vara dem godaste kexen som finns asså ;) väntar även på att mamma ska komma hem för jag måste åka och köpa hårfärg kan inte se ut så här som jag gör nu, måste färga de innan studenten iaf ;).
I morrse var det ju dåligt väder men de vart finare ju mer kl vart :) så nu är det fint väder men de klart att de ska blåsa som fan. Men man ska väl vara glad att de är sol och inte en massa regn :) dem på vädret säger att det ska vara fint hela veckan så det kan man ju hoppas på bara de slutar blåsa, så man kan bli lite brunare till studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0